در گفت وگو با فیفا1 مطرح شد:

پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت

پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت به گزارش فیفا1، کارشناس فوتبال با اعلان اینکه پرسپولیس لیاقت قهرمانی داشت، اظهار داشت: قهرمانی دست استقلال بود اما این تیم نتوانست برابر نساجی امتیاز گیرد و پرسپولیس هم نهایت استفاده را برد.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در انتها فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بر سکوی نخست فوتبال ایران بایستد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. سرخ پوشان در هفته پایانی با تک گل «گئورگی گولسیانی» موفق شدند، مس رفسنجان را شکست دهند و عنوان قهرمانی را به دست آورند. پرسپولیس با کسب این پیروزی ۶۸ امتیازی شد و رکورد کسب بیشترین تعداد امتیاز در تاریخ رقابت های لیگ برتر را هم شکست.
جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشت و در نیم فصل اول به نظرم شرایط آرمانی را در پرسپولیس شاهد نبودیم. کمبود بازیکن از یک طرف و تنش هایی که مابین یحیی گل محمدی و مدیریت باشگاه رخ داده بود سبب شد تا روند و عملکرد تیم هم ضعیف باشد.
او افزود: از زمانیکه هدایت تیم بر عهده اوسمار سپرده شد، ۴، ۵ بازیکن خوب به تیم افزوده شد و اوسمار همچون مربیان خارجی بود که قبل از عهده دار شدن هدایت پرسپولیس، در ایران کار کرده بود و شناخت کافی به فوتبال ایران داشت و بازیکنان را رصد می کرد. نتایجی که او با پرسپولیس گرفت، قابل قبول بود و با عنایت به نتایج خوبی که به دست آورد توانست قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد.
کارشناس فوتبال در ارتباط با اعتراض های زیادی که به داوران در این فصل را از رقابت های لیگ برتر می شد، اظهار داشت: تا وقتی که سیستم کمک داور ویدئویی VAR در فوتبال ایران نباشد این اعتراضات وجود دارد و مطمئن باشید فصل آینده هم اگر این سیستم را نیاورند باز هم اعتراض خواهند کرد. همه تیم ها در لیگ برتر هم از داوری ضرر کرده اند و هم سود برده اند و نمی شود عنوان نمود که فلان تیم فقط سود برده و فلان تیم فقط ضرر کرده است. باید زودتر سازوکاری برای داوری فوتبال ایران تعیین شود تا کمتر شاهد اعتراض به قضاوت داوران باشیم.
منافی خاطرنشان کرد: قهرمانی در دست استقلال بود و آنها خودشان نتوانستند نساجی را شکست دهند و پرسپولیس هم توانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. پرسپولیس لیاقت کسب عنوان قهرمانی را داشت و نشان داد تیم برتر لیگ است.
این پیشکسوت پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد با اوسمار اظهار داشت: او مربی ای است که بازیکنان وی را قبول دارند و کاندیدای اصلی نشست روی نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده است. مدیران پرسپولیس باید شرایط را بسنجند و اگر همه چیز مهیا بود قرارداد با او را تمدید کنند.


منبع:

1403/03/14
15:50:12
5.0 / 5
249
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان