برنامه عجیب تیم ملی برای رسیدن به هنگ کنگ!

برنامه عجیب تیم ملی برای رسیدن به هنگ کنگ! به گزارش فیفا1، تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط سختی خویش را به هنگ کنگ می رساند.


به گزارش خبرگزاری فیفا1؛ تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۹: ۴۵ روز گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مقابل هنگ کنگ در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ عازم این کشور شد.
به نقل از فارس با عنایت به ممنوعیت پرواز مستقیم از تهران به هنگ کنگ، برخلاف سفرهای قبلی ملی پوشان کشورمان نتوانستند از پرواز چارتر استفاده نمایند و بنابراین قرار شد با ۲ پرواز خویش را به هنگ کنگ برسانند. اعضای تیم ملی بعد از طی مسافتی ۷ ساعته و نیمه، صبح امروز خویش را به شانگهای چین رساندند و در حالی که قرار بود ساعت ۱۴: ۳۰ به وقت محلی(۱۰ بامداد به وقت تهران) به سمت هنگ کنگ پرواز کنند، سفرشان ۲ ساعت و نیم به تاخیر افتاد. ملی پوشان کشورمان حدود ۴ ساعت هم در سالن ترانزیت فرودگاه شانگهای مستقر بودند تا در مجموع نزدیک به ۷ ساعت در این فرودگاه حضور داشته باشند. پرواز تیم ملی ساعت ۱۷ امروز به وقت محلی(۱۲: ۳۰ به وقت تهران) سر انجام به سمت هنگ کنگ پرواز کرد و حدود ۲ ساعت دیگر، تیم ایران سر انجام با پروازی حدود ۲۰ ساعته خویش را به این کشور می رساند. شاگردان قلعه نویی این بازی را از ساعت ۱۵: ۳۰ پنجشنبه برگزار خواهند کرد.

257 251


1403/03/15
12:50:33
5.0 / 5
239
تگهای خبر: بازی , برنامه , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان