نوراللهی از قلعه نویی عذرخواهی نکرد دلیل پاسخ منفی لژیونر ایرانی به سرمربی تیم ملی

نوراللهی از قلعه نویی عذرخواهی نکرد دلیل پاسخ منفی لژیونر ایرانی به سرمربی تیم ملی فیفا1: احمد نورالهی حاضر به عذرخواهی از امیر قلعه نویی نشد و دوری او از تیم ملی هم چنان ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری فیفا1؛ به زعم امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اگر احمد نورالهی نزد رسانه ها از تیم ملی به خاطر رفتاری که داشت، عذرخواهی می کرد، وی از حق خود می گذشت و این بازیکن را بار دیگر به اردوی تیم ملی فرا می خواند.
احمد نورالهی با وجود گذشت ماه ها از این اتفاق و طرح این درخواست از طرف امیر قلعه نویی در رسانه ها باز هم حاضر به عذرخواهی از تیم ملی نشد. این در حالیست که نبی هم این درخواست را از بازیکن تیم الوحده داشت اما بازیکن باشگاه اماراتی حاضر به اجرای این خواسته نشد تا دوری وی از تیم ملی هم چنان ادامه داشته باشد.
گفته می شود احمد نورالهی بدین سبب حاضر به عذرخواهی از امیر قلعه نویی نمی شود که معتقد می باشد سرمربی تیم ملی در قبال دعوت از وی و رفتاری که پس از دعوت داشت، مرتکب اشتباه شده است. به زعم این بازیکن لژیونر نباید برای حضور روی سکوها از طرف سرمربی تیم ملی دعوت شود!
امیر قلعه نویی در بازی رفت با هنگ کنگ از احمد نورالهی دعوت کرد اما نام وی را در فهرست قرار نداد و خواهان حضور وی در سکو شد که این تصمیم اعتراض احمد نورالهی را در پی داشت و اردوی تیم ملی را برای همیشه ترک کرد.

258 258



منبع:

1403/03/18
11:57:53
5.0 / 5
265
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان