قلعه نویی:

گلایه من بالاتر از فدراسیون و وزارت است

گلایه من بالاتر از فدراسیون و وزارت است به گزارش فیفا1، نحوه سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به هنگ کنگ سبب شد تا امیر قلعه نویی در نشست خبری دیدار مقابل ازبکستان از این مورد گلایه کند.


به گزارش خبرگزاری فیفا1؛ تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پایانی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۲۰: ۳۰ فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی فوتبال ازبکستان است. امیر قلعه نویی سرمربی ایران در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار نمود: از رسانه ها تشکر می کنم که از تیم ملی حمایت کردند و نقد منصفانه داشتند. یک گله هم دارم، این گله بالاتر از فدراسیون و وزارت ورزش است اما در سفری که رفتیم اذیت شدیم. دو ماه قبل نامه زده بودیم که به فکر پرواز باشند اما به فکر نبودند. ما روز گذشته سعید مهری را از دست دادیم که علت آن پرواز طولانی بود. شان و شخصیت تیم ملی بالاتر بود. در چین یک مسافر ما را دید گفت تیم ملی باید اینطور پرواز کند؟ در مرحله سوم به فکر تیم ملی باشند. باید از راه فوتبال مردم را خوشحال کینم. بحث فوتبال می تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند. بازیکنان مخلصانه تلاش می کنند تا مردم خوشحال شوند.
او اضافه کرد: در رابطه با بازی هم باید بگویم ازبکستان یکی از قدرت های آسیا است. هم اکنون فوتبال کشورها به هم نزدیک شده است. ازبکستان چندین سال سرمایه گزاری نموده و به فکر تیم های پایه خود است. آنها پیشرفت کرده اند و بازی سختی داریم. با این وجود تیم ملی از نظر بدنی آماده است. هرچند ما ساعت ۵ بامداد رسیدم و رسما دو روز را از دست دادیم. امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. تا هم اکنون نتایج خوب گرفتیم و صعود ما حتمی شده است و به مرحله بعد رفته ایم. مسؤلان به فکر مرحله بعدی باشند چون کار دشوار می باشد. هم اکنون از جلسه فنی آمده ایم و تیم حریف را آنالیز کردیم.
ادامه دارد...

258 258



منبع:

1403/03/22
11:03:26
5.0 / 5
186
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان