حواشی بازی استقلال خوزستان - نفت تهران؛

استقلال خوزستان برنده بازی ۶ امتیازی

استقلال خوزستان برنده بازی ۶ امتیازی فیفا1: اهواز - استقلال خوزستان در حالی در برابر نفت تهران به پیروزی رسید كه این بازی به علت حساسیت آن برای تیم های در حال سقوط، به عبارتی ۶ امتیاز ارزش داشت.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، از سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های كشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران و ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی با نتیجه یك بر صفر به سود خوزستانی ها به آخر رسید.
* گل این بازی را عادل كلاه كج در دقیقه ۶۱ بازی به ثمر رساند.
* این بازی را رضا عادل با كمك علیرضا ایلدروم و محمدرسول ذورقی قضاوت كرد و در آن به جونیور مارینی و حكیم نصاری (استقلال خوزستان) و فرید محمدی زاده و امیرحسین فشنگچی (نفت) كارت زرد نشان داد.
* استقلال خوزستان در این بازی با تركیب: وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل علایی، عقیل كعبی، علیرضا دغاغله، میثم دورقی، حكیم نصاری، عادل كلاه كج (۷۶- یونس دلفی)، یعقوب كریمی (۵۶- فرید بهزادی كریمی)، اسماعیل شریفات و جونیور مارینی (۸۲- محمد شریفی) بازی كرد.
* نفت تهران هم در این بازی با تركیب: میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، محسن بنگر، علیرضا عزت كرامت، جهانبخش ذبیحی، پوریا امینی، امیرحسین یحیی زاده، حمید خدا بنده لو (۳۱- سینا خادم پور)، امیرحسین فشنگچی، رضا حبیب زاده (۷۲- عیسی آل كثیر) و امین منوچهری در برابر حریف صف آرایی كرد.
* نیمه اول این مسابقه گرچه با احتیاط از جانب بازیكنان دو تیم دنبال می شد، اما استقلالی های خوزستان چندین بار در محوطه جریمه نفت تهران فرصت گلزنی داشتند. در دو صحنه مشكوك هم برخوردهای دروازه بان و مدافع نفت تهران در دقایق ۵ و ۴۵ با حكیم نصاری هافبك استقلال از جانب داور میدان خطای پنالتی تشخیص داده نشد و یك كارت زرد هم نتیجه اعتراض نصاری به تصمیمات داور بود.
* استقلال خوزستان با كسب این پیروزی ۲۳ امتیازی شد تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.
* برگزاری مسابقه در روز اول هفته سبب كاهش استقبال تماشاگران از این مسابقه شد.
* بارندگی روزهای گذشته روی زمین چمن استادیوم غدیر تأثیر منفی گذاشته بود و بازی در زمین نامساعد به انجام رسید.
* حمید خدابنده لو بازیكن نفت تهران در جریان نیمه اول مسابقه صدمه دید و در دقیقه ۳۱ جای خویش را به سینا خادم پور داد.
* بازیكنان و نیمكت نشینان استقلال خوزستان در نیمه اول به قضاوت رضا عادل اعتراض داشتند و اندك هواداران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی اعتراض خویش را به داوری اعلام نمودند.
* موسی كولیبالی به علت مسائل مالی در این بازی هم برای استقلال خوزستان به میدان رفت. وحید نامداری و سعید زارع هم به خاطر مصدومیت در بازی غایب بودند.
* در صحنه ای از نیمه اول بین فرید محمدی زاده از نفت تهران و جونیور مارینی از استقلال خوزستان برخوردی پیش آمد كه داور به هر دو بازیكن كارت زرد نشان داد.
* عبدالله ویسی در آخرین لحظات نیمه اول به علت اعتراض به قضاوت نامتعادل داور میدان از روی نیمكت اخراج شد. علی اكبر یوسفی سرپرست تیم نفت هم به علت توهین به اعضای تیم استقلال خوزستان توسط داور اخراج شد.
* تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز در انتها مسابقه عبدالله ویسی و بازیكنان استقلال خوزستان را مورد تشویق قرار دادند.
* تیم استقلال خوزستان امروز نخستین شكست نفتی ها از زمان روی كار آمدن هومن افاضلی را رقم زد. نفت تهران در هفت مسابقه قبلی با مربیگری هومن افاضلی برابر تیم های پرسپولیس، تراكتورسازی، سیاه جامگان، گسترش فولاد، پیكان، سپاهان و نفت آبادان را بدون باخت سپری كرده بود.

1396/12/12
23:38:52
5.0 / 5
4735
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان