هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

كامیابی نیا: هواداران مقابل الوصل از پرسپولیس حمایت كنند

كامیابی نیا: هواداران مقابل الوصل از پرسپولیس حمایت كنند فیفا1: هافبك تیم پرسپولیس اظهار داشت: این یك دیدار بین المللی و آسیایی است و حداقل انتظار ما از هواداران این است كه در ورزشگاه حضور پیدا كرده و تیم را حمایت نمایند.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، كمال كامیابی نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و الوصل تصریح كرد: مثل برانكو معتقدم كه بازی سختی مقابل الوصل پیش رو داریم. حریف این هفته آسیایی ما از تیم های خوب آسیا است كه و از سابقه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بهره می برد.
هافبك سرخ پوشان با اشاره به شكست اخیر پرسپولیس در دربی تصریح كرد: این درست كه ما به استقلال باختیم، اما در بازی رفت این تیم را شكست داده بودیم. بهرحال بازی برد و باخت دارد و باید این اصل را در فوتبال پذیرفت. در فوتبال یك روز می برید و یك روز هم شكست می خورید.
كامیابی نیا در ادامه بیان داشت: انتظار من از هواداران این است كه در این بازی آسیایی كه برای ما خیلی مهم است به ورزشگاه آمده و تیم شان را مقابل این حریف حمایت نمایند.
وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار انگلیسی كه پرسید شما از حضور هوادران صحبت كردید اما آیا با حضور بانوان در ورزشگاه ها موافق هستید یا خیر، خاطرنشان كرد: امیدوارم تمهیداتی صورت پذیرد تا خانم ها هم بتوانند به ورزشگاه بیایند. آنها در بازی های مربوط به سایر رشته ها هم خیلی شیك می آیند و بازی را می بینند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید كه در ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم ها بتوانند فوتبال را از نزدیك ببینند.
هافبك سرخ پوشان در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر كه قرارداش با پرسپولیس در انتها فصل تمام می گردد و آیا مذاكره ای با او برای تمدید شده است یا خیر خاطرنشان كرد: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم سه سال است در پرسپولیس هستم.افتخار میكنم پرسپولیسی هستم. واقعا خوب است كه با برانكو كار می كنم. بهترین نتایج را با این تیم گرفتیم. سبب افتخارم است كه در چنین مجموعه ای كار می كنم. درباره تمدید قرارداد باید بگویم هنوز هیچ صحبتی با من و سایر بازیكنان كه قرارداشان تمام می گردد نشده است. به هر حال بازی های آسیایی و جام جهانی را در پیش داریم. پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم تمهیداتی در نظر گرفته شود كه بتوانیم بهترین نتایج را با پرسپولیس كسب نماییم و پس از آن تمدید قرارداد هم صورت بگیرد.

1396/12/13
22:29:26
5.0 / 5
4806
تگهای خبر: بازی , پرسپولیس , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان