شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر:

آسیا به استقلال احترام گذاشت، داوری افتضاح بود

آسیا به استقلال احترام گذاشت، داوری افتضاح بود فیفا1: پیشكسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با بازی خوب و زیبایی كه استقلال انجام داد، فوتبال آسیا به این تیم احترام گذاشت.



شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تساوی دو بر دو استقلال برابر العین اظهار داشت: بازی فوق العاده زیبایی را از استقلال شاهد بودیم. این تیم توانست یكی از قدرت های بزرگ آسیا را در كشور خود متوقف كند و مطمئنا اگر مشكلات داوری وجود نداشت آبی پوشان برنده این دیدار بودند.
وی تاكید كرد: استقلال از درون دروازه تا خط حمله فوق العاده بود و بدون اشتباه بازی كرد و اگر دو گل دریافت كرد یكی به علت فشار زیادی بود كه روی تیم قرار گرفته بود و دیگری به خاطر كمك داور به العین بود.
پیشكسوت استقلال خاطرنشان كرد: حسین حسینی نشان داد بی جهت نیست كه به تیم ملی دعوت شده و هم به صورت كامل در دروازه استقلال قرار می گیرد. او روز گذشته با سیو عالی نشان داد كه از تجربه بالایی برخوردار می باشد و می تواند یكی از امیدهای ما در جام جهانی باشد.
بیانی در مورد خط هافبك استقلال هم اظهار داشت: امید ابراهیمی، جباری، فرشید اسماعیلی و باقری عملكرد بسیار قابل قبولی داشتند و دیدیم اجازه خودنمایی به هافبك های العین را ندادند و در خط حمله هم تیام نشان داد كه یكی از خرید های خارجی خوب استقلال در دهه اخیر است و توانسته در چهار بازی، چهار گل به ثمر برساند و این نشان از حرفه ای بودن و چارچوب شناسی این مهاجم است. تیام دو گل وارد دروازه العین كرد كه حدودا هر دو یك شكل بود و نشان داد كه این مدل از گل زنی در تمرینات كار شده است.
وی در مورد قضاوت بن علی هم تصریح كرد: در این مورد صحبت نكنیم بهتر است. فكر می كنم دوست و دشمن متوجه شدند كه او اصلاً در حد و اندازه این دیدار نبود و قضاوتش افتضاح بود و تنها هدفش این بود كه استقلال نتواند مقابل العین به سه امتیاز دست پیدا كند. باآنكه آبی پوشان با تساوی تیم های دیگر گروه یعنی الهلال و الریان همچنان صدرنشین باقی ماندند ولی باید مراقب این نوع قضاوت ها باشند تا در آینده بیشتر از این متضرر نشوند.
پیشكسوت استقلال در ادامه تاكید كرد: شفر آنالیز خوبی از العین داشت و در این دیدار توانست نقاط قوت العین را متوقف كرده و اجازه ندهد بازیكنانی همچون عمر عبدالرحمان د زمین هر كاری می خواهند انجام دهند.
وی در انتها تصریح كرد: دوشنبه آینده نوبت العین است كه به تهران بیاید و مقابل استقلال قرارگیرد. فكر می كنم هفته آینده روز هواداران استقلال خواهد بود كه با پركردن كامل ورزشگاه خویش را آماده یك پیروزی بزرگ برابر العین خواهند كرد.

1396/12/16
18:30:37
5.0 / 5
4585
تگهای خبر: استقلال , بازی , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان