دوست دارم در لیگی غیر از هلند بازی كنم؛

جهانبخش: برای حضور در جام جهانی خیلی خیلی انگیزه دارم

جهانبخش: برای حضور در جام جهانی خیلی خیلی انگیزه دارم فیفا1: بازیكن ایرانی تیم آلكمار با اشاره به اینكه دوست دارد در لیگی به غیر از هلند بازی كند، اظهار داشت: برای حضور در جام جهانی خیلی خیلی انگیزه دارم.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، علیرضا جهانبخش بعد از درخشش در تركیب تیم آلكمار هلند درباره اینكه بهترین روزهای زندگی فوتبالی اش را پشت سر می گذارد، اظهار داشت: خدا را شكر به لحاظ عملكردی روزهای خیلی خوبی را پشت سر می گذارم. همیشه هدفم این بوده كه در تیم ملی و تیم باشگاهی بازیكن تاثیرگذاری باشم و خوشبختانه فصل كم فراز و نشیبی را داشته ام. از همه مهمتر برایم این است كه بازیكن مهمی برای تیمم باشم كه فكر می كنم این اتفاق افتاده است.
او اضافه كرد: فصل خیلی خوبی را با آلكمار داشته ایم. حضورمان در لیگ اروپا با عنایت به جایگاه سومی تیم در لیگ قطعی شده و در چند روز آینده هم بازی بسیار مهمی در فینال جام حذفی داریم.
بازیكن ایرانی تیم آلكمار هلند درباره احترامی كه برایش در تیم هلندی بین كادر فنی و هواداران این تیم بوجود آمده هم اظهار داشت: از ابتدای انتخاب آلكمار قصد داشتم ارتباط خیلی خوب و مثبتی با سرمربی تیم برقرار كنم كه این اتفاق خوشبختانه رخ داده است. در هر تیمی هم كه بوده ام كوشیده ام احترام دو طرفه ای بین خود و هواداران تیم به وجود بیاورم كه این احساس خوب بین من و هواداران آلكمار بوجود آمده است. در بازی آخرمان هم فضای فوق العاده ای در ورزشگاه به وجود آمد. به هر حال نخستین هت تریك فوتبالی ام بود و حین بازی هواداران خیلی تشویقم كردند و پس از بازی هم بازیكنان و سرمربی تیم به من تبریك گفتند.
جهانبخش درباره برخی شایعه ها در خصوص جدایی از آلكمار و حضور در لیگ دیگری به غیر از هلند به سایت فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: در فوتبال هیچ قطعیتی وجود ندارد. این ها بیشتر حدس و گمان هایی است كه مطرح می گردد اما چیزی كه من می توانم بگویم این است كه دوست دارم امسال این اتفاق بیافتد. سال قبل هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما فكر كردم كه در آن زمان ماندن برای یك فصل دیگر، تصمیم بهتری است اما اكنون فكر می كنم می توانم قدم جدیدتری بردارم.
بازیكن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینكه منتظر است این فصل خوب با یك جام جهانی خوب همراه شود، اظهار داشت: حضور در جام جهانی افتخار بسیار بزرگی برای هر بازیكنی است. اگر من بتوانم به جام جهانی روسیه بروم، برای دومین بار خواهد بود كه این افتخار نصیبم می گردد كه می توانم در این سن در جام جهانی بازی كنم. واقعا از ته دل می گویم خدا را شكر می كنم كه در این چند سال پیراهن تیم ملی را پوشیده ام و الان هم خیلی خیلی انگیزه دارم كه در این میدان بسیار بزرگ حاضر شوم.
جهانبخش اضافه كرد: همه ما در تیم ملی به این هدف فكر می نماییم كه كیفیت فوتبال ایران را به دنیا نشان دهیم. می خواهم فصل باشگاهی را با موفقیت بیشتر و كامل تری به آخر برسانم و پس از آن اگر این افتخار نصیبم شد با انگیزه فراوان در جام جهانی حاضر شوم. همه ما در تیم ملی جهت شركت در جام جهانی رو به جلو فكر می نماییم و من هم خودم می خواهم در این تورنمنت چیزهای جدیدی را ببینم و یاد بگیرم.
او با اشاره به فضای جام جهانی اظهار داشت: به وجود آمدن فضای جام جهانی در همه كشورها عادی است اما چیزی كه اهمیت دارد و باید به آن توجه نماییم این است كه همه كشورها شانس حضور در جام جهانی را ندارند و تنها بهترینهای قاره ها به جام جهانی می روند. ما هم در این چند ساله نشان داده ایم كه قدرت اول آسیا هستیم و تیم ملی همیشه سبب شادمانی مردم ایران بوده است.
جهانبخش اضافه كرد: هلند همچون تیم هایی است كه نتوانسته به جام جهانی صعود كند اما تب و تاب جام جهانی در این كشور هم به وجود آمده است و اینجا درباره جام جهانی زیاد صحبت می گردد. چندین و چند قرار مصاحبه از شبكه ها و رسانه های هلندی دارم و خیلی از رسانه های هلندی دوست دارند به ایران بیایند و در تمرینات تیم ملی ما حاضر شوند. این نشان دهنده جایگاه جام جهانی است. هر چه هم به مسابقات نزدیك تر می شویم این گرما بیشتر می گردد.
وی ادامه داد: مراقبت بدنی و ذهنی از بازیكنان وظیفه مهمی است كه باشگاه ها دارند تا این بازیكنان در بهترین شرایط برای تیم ملی به میدان بروند. هر چه قدر بازیكنان آماده تر باشند، ما تیم بهتری در روسیه خواهیم داشت. امیدوارم این حمایت و كمك به تیم ملی ایران روز به روز بیشتر شود.
جهانبخش با اشاره به عشق و علاقه هواداران فوتبال ایران به تیم ملی اظهار داشت: مردم ایران خیلی به فوتبال علاقه دارند. ما بازیكنان تیم ملی و اعضای كادر فنی از این علاقه آگاهی كامل داریم و تلاش می نماییم در روسیه در وهله اول پرچم ایران را در جایگاه بالاتری قرار دهیم و در درجه بعد مردم ایران خوشحال نماییم. از آن طرف انتظار زیادی نیست كه ما بعنوان سربازان ایران از آنها بخواهیم كه از تیم ملی حمایت بیشتری داشته باشند.
او با اشاره به بازی های دوستانه تیم ملی اظهار داشت: بازی هایی كه تیم ملی داشته و در آینده انجام خواهد داد بسته به نیازی است كه كادر فنی احساس كرده و با عنایت به شرایطی است كه در جام جهانی داریم. بازی با تونس و الجزایر فوق العاده به تیم ملی و همه ما كمك كرد. دیدار برابر تركیه و یونان هم با عنایت به سبك اروپایی و همینطور بازیكنان بسیار خوبی كه این دو تیم دارند، كمك خیلی خوبی برای ما خواهد بود و محك مهمی برای تیم ملی است تا بتوانیم با آمادگی كاملی وارد جام جهانی شویم.
جهانبخش در انتها اظهار داشت: در فاصل ۵۵ روز تا نخستین بازی تیم ملی چیزی كه بیشتر از هر مبحث دیگری كه اهمیت دارد، انرژی مثبتی است كه از سمت كل كشور به سمت تیم ملی هدایت می گردد. امیدوارم در این فاصله زمانی، بیشتر از بازیكنان تیم ملی مراقبت شود تا بازیكنان و كادر فنی با انرژی بسیار مثبتی وارد مسابقات جام جهانی شوند.


1397/01/31
21:32:00
5.0 / 5
5270
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان