سرمربی تیم الجزیره امارات:

مگر سیدجلال سوپرمن پرسپولیس است، وقت كشی در DNA ما نیست!

مگر سیدجلال سوپرمن پرسپولیس است، وقت كشی در DNA ما نیست! فیفا1: سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات با اشاره به اینكه این تیم مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی نمی كند، اظهار داشت: از حضور هواداران پرشمار پرسپولیس در بازی فردا لذت می بریم.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، تن كاته در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در دیدار برگشت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا كه بعدازظهر امروز در سالن كنفرانس فدراسیون فوتبال برگزار شد، شرایط تیمش برای این دیدار را شرح داد.
وی اظهار داشت: به بازی مهمی رسیدیم. می دانیم پرسپولیس هواداران بسیار زیادی دارد كه برای تشویق این تیم به ورزشگاه خواهند آمد. انتظار داریم بازی جذابی داشته باشیم. می خواهیم از نتیجه بازی رفت دفاع نماییم.
تن كاته در پاسخ به این سوال كه در مسابقه فردا به فكر بازی بسته و دفاعی هستید یا تهاجمی به مصاف پرسپولیس خواهید رفت؟ خاطرنشان كرد: امیدوارم فردا اشتباهات كمی را در زمین مسابقه انجام دهیم. می دانم فردا توسط هواداران پرسپولیس فشار زیادی به ما وارد خواهد شد اما پرسپولیسی ها هم تحت فشار خواهند بود چون هواداران پرسپولیس از این تیم توقع دارند و استرس آنها بالا می رود.
سرمربی الجزیره اضافه كرد: ما یك بار با پرسپولیس بازی كردیم و چند بازی این تیم را آنالیز كرده ایم. اگر پنالتی پرسپولیس را در بازی رفت كنار بگذاریم باید بگویم در همان دیدار هم موفق بودیم. باید اذعان كنم ما تیم كوچكی از كشور كوچكی هستیم كه به تهران آمده ایم؛ شهری بزرگ و زیبا كه ترافیك دیوانه كننده ای دارد.
تن كاته درباره اینكه آیا بازیكنانش در بازی فردا دست به وقت كشی و جنگ روانی خواهند زد؟ خاطرنشان كرد: این حرفها در DNA تیممان نیست!
وی ادامه داد: ما با تیمی مثل رئال مادرید دیدار كردیم كه به خوبی توانستیم بازی با آنها را هم مدیریت نماییم. در همان بازی قبلی برعكس چیزی كه می گویید را دیدیم. فلسفه فوتبال چیز دیگری است. ما شاید دقایقی هم مجبور شویم دفاع نماییم اما دلیل نمی گردد ضدفوتبال باشیم.
سرمربی الجزیره در پاسخ به سئوالی در خصوص غیبت سیدجلال حسینی در تركیب پرسپولیس در بازی رفت و تاثیر این غیبت در نتیجه مسابقه و همینطور حضور وی در بازی فردا، تصریح كرد: این بازیكن پرسپولیس كه شما می گویید مگر سوپرمن است؟ شما طوری از كاپیتان پرسپولیس می گویید كه گویا سوپرمن است!
تن كاته در ادامه راجع به جو ورزشگاه با حضور تماشاگران اظهار داشت: بطور قطع از حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس لذت می بریم. خوشحالیم كه در چنین اتمسفری بازی را انجام می دهیم. تجربه جام باشگاه های جهان را هم برای بازی مقابل تماشاگران زیاد داریم.
وی درباره اینكه بازیكن شاخصی از فوتبال ایران می شناسید خاطرنشان كرد: من از تیم ایران، قوچان نژاد و جهانبخش را می شناسم. آنها بازیكنان خوبی هستند.
«شما كه سید جلال حسینی را سوپرمن نمی دانید، آیا خودتان را سوپرمن بازی فردا می دانید؟» سرمربی تیم الجزیره در انتها در پاسخ به سوال خبرنگار مهر اظهار داشت: من اگر از لفظ سوپرمن برای كاپیتان پرسپولیس استفاده كردم برای این بود كه از فرد خاصی نام نبرم. من گفتم از فرد خاصی نام برده نشود. او بازیكن خیلی خوبی است. اما آیا اگر او بود تیمش صد درصد می برد؟ درباره بازی فردا هم باید بگویم ما از حریفمان نمی ترسیم و فقط می خواهیم فوتبال بازی نماییم.

1397/02/23
15:21:52
5.0 / 5
4772
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان