رای یك عضو را زدند؛

رقابت پنهانی شورای شهر تبریز و زنوزی برای خرید باشگاه تراكتورسازی

رقابت پنهانی شورای شهر تبریز و زنوزی برای خرید باشگاه تراكتورسازی فیفا1: محمدرضا زنوزی مالك باشگاه گسترش و شورای شهر تبریز برای خرید امتیاز تراكتورسازی اقداماتی كرده اند ولی به نظر می رسد كفه ترازوی فروش باشگاه به سمت زنوزی سنگینی می كند.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، پس از حذف تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود كه هیات مدیره این باشگاه دست به كار شد و مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه را از سمتش بركنار كرد. عباس الیاسی سرپرست جدید باشگاه در بازی آخر این تیم در لیگ برتر مدیریت تیم را بر عهده داشت و سپس از واگذاری باشگاه در انتها فصل صحبت به میان آمد. حتی سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا اعلام نمود كه باشگاه در انتها لیگ واگذار می گردد.
ماموریت اول الیاسی در تراكتورسازی، رسیدگی به صورت های مالی و شفاف كردن میزان درآمدها و هزینه های باشگاه بود تا سپس پروسه واگذاری استارت بخورد. آگهی فروش تراكتورسازی هم دو روز پیش در روزنامه ها به چاپ رسید تا مزایده تیم شروع شود.
در این مدت و در تبریز رقابت پنهانی برای گرفتن امتیاز تیم تراكتورسازی در جریان بوده است. از یك سو محمدرضا زنوزی مالك باشگاه گسترش فولاد یكی از خریداران اصلی امتیاز تراكتور بوده و امیدوار است بتواند همانند باشگاه گسترش، تیم تراكتورسازی را هم به جرگه تیم های خصوصی لیگ اضافه كند.
از سوی دیگر، برخی از اعضای شورای شهر و شهرداری تبریز هم به دنبال گرفتن امتیاز تراكتورسازی هستند تا از این طریق بخش عمده ای از سهام باشگاه را به مردم واگذار كنند. هفت نفر از اعضای شورای شهر با یكدیگر ائتلافی را تشكیل داده بودند تا با مطرح كردن این بحث در جلسه امروز شورا، دیگر اعضا را به گرفتن امتیاز تراكتورسازی راضی كنند. با این حال یكی از این اعضا از این ائتلاف خارج شده و از واگذاری تیم به زنوزی دفاع كرده است.
با این حساب شورای شهر فعلا از مطرح كردن این بحث و پیگیری آن خودداری كرده و منتظر است تا خریداران تراكتوسازی همچون زنوزی كار خویش را پیش ببرند.

1397/02/24
14:01:16
5.0 / 5
5190
تگهای خبر: باشگاه , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان