گل محمدی عنوان كرد:

وضعیت نفت تهران نامشخص است، برای تیم تاسیسات مكاتبه خواهیم كرد

وضعیت نفت تهران نامشخص است، برای تیم تاسیسات مكاتبه خواهیم كرد فیفا1: مدیركل اداره ورزش و جوانان استان تهران از نامشخص بودن وضعیت تیم فوتبال نفت تهران برای ادامه فعالیت و واگذاری این تیم اطلاع داد.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، رضا گل محمدی در مراسم اختصاص ۴۰ محموله برای تجهیز خانه های ورزش روستایی استان تهران در گفتگو با خبرنگاران عنوان كرد: همچون سال گذشته، امسال هم از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان، بخشی برای كمك به ورزش روستایی تخصیص پیدا كرد. سال قبل ۲۲ محموله و امسال ۴۰ محموله جمعاً به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان به ۱۵ شهرستان استان تهران ارسال می گردد كه شامل تجهیزاتی همچون میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت، شطرنج، ۲۰ تخته تشك و... در این محموله ها وجود دارد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر در مورد ادامه ابهام در وضعیت مالكیت نفت اظهار داشت: عدم تعیین تكلیف باشگاه نفت از جانب مجمع واگذاری، محیط را برای ادامه كار مالك باشگاه دچار مشكل كرده است. ما اواخر سال قبل هم با این عزیزان نامه نگاری داشتیم و برای حل مشكلات پیگیری كردیم. هم اكنون ظاهراً مشكل نفتی ها، بحث دستگاه های نظارتی است كه خواهان روشن شدن نحوه واگذاری هستند.
مدیركل اداره ورزش و جوانان استان تهران اضافه كرد: هنوز از جانب مجمع باشگاه نفت پاسخ قانع كننده ای به دستگاه های نظارتی ارسال نشده است. از نظر اداره كل ورزش و جوانان، هیچ مشكلی بعد از رفع ابهامات برای انتقال این تیم نیست. ما همه موارد را قانونمند انجام دادیم و تلاش كردیم شرایط لازم را فراهم نماییم.
گل محمدی ادامه داد: در این مورد آنجا كه به بحث مالكیت مربوط می شود، در حیطه وزارت ورزش و جوانان و اداره كل استان تهران نیست. امیدوارم دوستان در وزارت نفت چاره جویی اساسی كنند كه شاهد رفع مشكلات نفت باشیم؛ این همان بخشی از ابهامات خصوصی سازی در ورزش است كه از یك طرف بر مبنای مصوبه مجلس، دولت از حمایت باشگاه های حرفه ای منع می گردد و از سویی انتظار داریم مشكلات را برطرف كند. این تعارضات اگر حل نشود، موارد مثل دمل چركین سر باز می زند. امیدوارم با دخالت و ورود مسئولین، مشكل باشگاه نفت هر چه سریعتر رفع گردد.
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار مهر در مورد وضعیت باشگاه تأسیسات دریایی و احتمال انتقال وی عنوان كرد: در مورد تأسیسات دریایی با من صحبت شده است. ما یك بحث جدی در ورزش داریم و آن هم این است كه تیم داری با باشگاه داری متفاوت می باشد. در ایران تیم داری بیشتر تقویت می شود، درحالی كه باشگاه داری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. با دقت و سلیقه یك مسئول، یك تیم را در قالب رشته های مختلف ورزشی به میادین می آوریم و بعد وقتی آن مسئول به هر علت یا عوض می گردد و یا رأی اش برمی گردد، هم مجموعه تیم، هم بازیكنان و هم افكار عمومی و علاقه مندان تحت الشعاع این تغییر نظریه قرار می گیرد.
مدیركل اداره ورزش و جوانان استان تهران تاكید كرد: در مورد تأسیسات دریایی با من صحبت شده و مقرر است با مدیریت آن مكاتبه كنم كه چون سهمیه تهران است و اگر خدای ناكرده تغییراتی تولید شود، به سهمیه تهران صدمه وارد می شود، یا خودشان و یا امتیازشان را واگذار كنند كه به سرعت در تهران جایگزینی صورت گیرد.

1397/02/29
14:25:03
5.0 / 5
4802
تگهای خبر: باشگاه , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان