تمدید قرارداد ستاره استقلال به پس از جام جهانی موكول شد

تمدید قرارداد ستاره استقلال به پس از جام جهانی موكول شد فیفا1: یكی از اولویت های باشگاه استقلال تمدید با ستاره سال های اخیرش، امید ابراهیمی است ولی این اتفاق پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی روی می دهد.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، سفارش اكید وینفرد شفر به مدیران باشگاه استقلال حفظ بازیكنان اصلی و كلیدی این تیم برای فصل آینده است و یكی از این بازیكنان كه در اولویت قرار دارد، امید ابراهیمی ستاره بی چون و چرای این تیم در مركز زمین است.
ابراهیمی ابتدای لیگ هفدهم قراردادش را برای یك فصل با آبی پوشان تمدید كرد و این قرارداد با به انتها رسیدن این تیم مقابل ذوب آهن عملا به آخر رسید. از اولویتهای استقلالی ها تمدید با این بازیكن اثرگذار و ملی پوش است كه حالا عملا این اتفاق تا آخر حضور ایران در جام جهانی عقب می افتد.
امید ابراهیمی كه در دیدار رفت مقابل ذوب آهن صدمه دید و دیدار برگشت این تیم را هم از دست داد، یكی از ۳۵ بازیكن تیم كی روش است كه نامش به فیفا برای حضور در جام جهانی معرفی شده است. ابراهیمی البته دیشب هم به علت مصدومیت مقابل ازبكستان به میدان نرفت اما او بطور قطع یكی از مسافران روسیه خواهد بود. كلنجار نقل و انتقالاتی مدیران باشگاه استقلال با امید ابراهیمی هم موكول شد به بعد از بازگشت تیم ملی از جام جهانی.
ابراهیمی در سال ۹۳ از تیم سپاهان به استقلال ملحق شد و در چهار فصل حضورش در این تیم یكی از موثرترین بازیكنان بوده است و در صورت تمدید قرارداد با آبی پوشان پنجمین فصل پی به دنبال حضورش در این تیم را در سن ۳۰ سالگی تجربه می كند.

1397/02/30
15:13:00
5.0 / 5
4731
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان