جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

وینفرد شفر: درهای صعود روی تیم ملی ایران باز است

وینفرد شفر: درهای صعود روی تیم ملی ایران باز است فیفا1: سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با برد تیم ملی ایران مقابل مراكش، درهای صعود روی ایران باز است.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، وینفرد شفر بعد از پیروزی یك بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در دیدار اول جام جهانی مقابل مراكش، به سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: در نیم ساعت ابتدایی، می توان گفت مراكش شرایط بهتری داشت اما با ادامه مسابقه و هرچه از روند بازی گذشت، تیم ایران بهتر و بهتر شد و توانست عملكرد مطلوبی داشته باشد.
وی تصریح كرد: در تورنمنتی مثل جام جهانی، خوب دفاع كردن بسیار مهم می باشد و تیم ایران هم عملكرد دفاعی بسیار خوبی داشت. روزبه چشمی در كار دفاعی خیلی خوب بود و مجید حسینی هم همین طور. امید ابراهیمی هم در میانه میدان فوق العاده عمل كرد.
سرمربی استقلال اضافه كرد: بازی بسیار بسیار سختی بود، به تیم ملی ایران تبریك میگویم، به همه بازیكنان و كادر فنی و بهترین آرزوها را برایشان دارم. از خط دفاع تا خط حمله خوب كار كردند و مراكش فقط یك موقعیت جدی روی دروازه ما داشت. تیم حریف هم اشتباهاتی داشت اما چیزی كه حالا مهم می باشد، كسب ۳ امتیاز است. همان گونه كه پیش از این هم گفتم، موفقیت در بازی اول بسیار مهم می باشد و با این ۳ امتیاز، درهای صعود برای ایران باز است. این پیروزی برای فوتبال ایران بسیار مهم بود.

1397/03/26
10:50:28
5.0 / 5
4419
تگهای خبر: استقلال , بازی , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان