پیشنهاد واقعی برای تمدید قرارداد كی روش كی به او داده می شود؟

پیشنهاد واقعی برای تمدید قرارداد كی روش كی به او داده می شود؟ فیفا1: تیم ملی ایران حالا اقلا به اندازه سال 1998 در جام حهانی موفق بوده است.



به گزارش فیفا1 به نقل از خبر آنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در همان بازی نخست خود، امتیازاتش را از نظر ركوردی با تیم پر افتخار 1998 برابر كرده است. حالا دیگر منتقدان تیم ملی نمی توانند بگویند بچه های ایران ناكام بوده اند. یكی از دلایلی كه سبب شده بود در ماه های گذشته فدراسیون فوتبال برای عرضه پیشنهاد جدی به كارلوس كی روش دست دست كند، یكی همین ترس از ناكامی در گروه مرگ بود. حالا ولی دیگر رخ دادن هر اتفاقی هم نمی تواند سبب شود تا بگویند تیم ملی ایران ناكام مطلق بوده است.
با این وجود مهدی تاج اصلا در روسیه نیست تا به صورت جدی با كارلوس كی روش درباره آینده حرفی زده شود.
كی روش روز گذشته و در كنفرانس مطبوعاتی بازی ایران و اسپانیا به نكته ظریفی اشاره نمود كه اینجا برای ایران ف حضور در جام جهانی یك افتخار است و تمرین بهتر شدن فوتبالش جلوی بزرگان فوتبال دنیا. او خیلی ظریف اظهار داشت كه قرار نیست آنها قهرمان جهان شوند ولی اسپانیا و پرتغال مدعی های جام هستند. او گریزی هم زد به جام ملتهای آسیا و گفت هدف ایران قهرمانی در آن مسابقات است.
این شاید یعنی نشان دادن چراغ سبز از جانب سرمربی حتی برای تمدید موقت قرارداد تا آخر جام ملت های آسیا. چیزی كه خوشایند فدراسیون و مجموعه ورزش كشور هم خواهد بود. ولی هنوز فدراسیون فوتبال دنبال فرصتی است كه به صورت عملی درباره آینده با كی روش مذاكره كند. شاید پس از بازی با اسپانیا، زمان مناسب تری باشد. وقتی كه مهدی تاج به همراه وزیر ورزش به روسیه می آیند تا بازی ایران و پرتغال را از نزدیك تماشا كنند.

256 41


1397/03/30
14:06:19
5.0 / 5
4651
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان