برانكو ایوانكوویچ:

لیگ برتر آغاز شده است

لیگ برتر آغاز شده است به گزارش فیفا1 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاكید بر اینكه لیگ برتر از حالا برای این تیم شروع شده است اظهار داشت: به بازیكنانم تبریك می گویم كه با افتخار از لیگ قهرمانان آسیا حذف گشتند.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، برانكو ایوانكوویچ در حاشیه تمرین چهارشنبه پرسپولیس اظهار داشت: نمایش خوبی در دیدار برگشت برابر الهلال داشتیم اما نتوانستیم به فینال صعود كنیم. شرایط تیم ما خوب است. در جدول رده بندی دوم هستیم و تا رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بازی كردیم. به بازیكنانم به خاطر بازی برگشت تبریك می گویم. برگشتن از باخت چهار بر صفر سخت است اما آنها برای هواداران و خانواده و كشور خودشان تلاش كردند و با افتخار خداحافظی كردیم.
وی اضافه كرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا مشكلات زیادی داشتیم. اغلب بازیها را در خارج از خانه بازی كردیم. از داوری ها هم خیلی لطمه خوردیم. چندین پنالتی ما گرفته نشد. اگر با دقت بررسی كنیم ما می توانستیم به شرایط بهتری دست پیدا كنیم.
ایوانكوویچ در ادامه تصریح كرد: از این به بعد لیگ تازه برای ما شروع شده است. هدفمان همان است كه از ابتدای فصل مشخص كرده ایم. می خواهیم دوباره قهرمان شویم. به همین اندازه جام حذفی برای ما مهم است.
برانكو در مورد علیرضا بیرانوند اظهار داشت: با مدرك به من بگویید كه بیرانوند در بازی با الهلال كجا بد بود؟ دیروز ربیع خواه كجا بد بازی كرد؟ به نظر من خیلی هم خوب بود. ربیع خواه و كمال بسیار عالی بازی كردند. ممكن است كه یك بازیكن در یك دیدار افت هم داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ربیع خواه اظهار داشت: چرا فقط اسم این بازیكن را می برید. چرا اسم دیگران را نمی برید كه در زمین هستند؟ ربیع خواه در فصل گذشته خیلی خوب بود. نوراللهی یك سال بود بازی نمی كرد و این دومین بازی است كه به میدان می رود. به نطرم كمال و ربیع خواه خیلی خوب بودند.
برانكو در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر كه چه دلایلی برای تمدید نكردن قرارداد شما وجود دارد اظهار داشت: ما گفته بودیم كه در لیگ قهرمانان آسیا تا آخر پیش می رویم و رفتیم. اما در یك گام مانده تا فینال مشكلات زیادی داشتیم. هر تیمی كه به نیمه نهایی برسد یعنی موفقیت خیلی بزرگی كسب كرده است. برای قول دادن می توانم هر قولی بدهم. اما در ورزش نمی شود قول الكی داد.
وی اضافه كرد: من دنبال بازی با استاندارد بالا و با كیفیت هستم و تلاش می كنیم به این برسیم. نمی توانم قول بی مورد بدهم. توافق با باشگاه هم مربوط می گردد به ما كه در موردش صحبت خواهیم كرد.
برانكو در مورد اینكه اگر نمانید فكر می كنید پرسپولیس فصل آینده این تیم چه شرایطی خواهد داشت اظهار داشت: باشگاه از همه مهمتر است. اگر اصول باشگاه رعایت شود افراد خیلی مهم نیستند.
وی در مورد حضور دالیچ به عنوان هموطنش در تیم استقلال اظهار داشت: مسئولان باشگاه استقلال به وی پیشنهاد داده بودند اما او بلافاصله جواب رد داده بود چون می خواست سرمربی تیم ملی كرواسی بماند. پیشنهادهای دیگری هم داشت اما به همه آنها پاسخ منفی داد.
برانكو در مورد ملاقاتش با فرهاد مجیدی در فرودگاه اظهار داشت: من یك ورزشكار هستم و با افراد زیادی در ایران رابطه دارم. افتخار می كنم كه ملی پوشان من فرهاد مجیدی و كریم باقری بوده اند و هرگاه آنها را می بینم خوشحال می شوم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح كرد: این شوخی ها قشنگ ترین مواردی است كه بین ورزشكاران رد و بدل می گردد. منطقی نیست كه من بخواهم بازیكنان خودم را رد كنم. دالیچ اگر به ایران می آمد دوست خانوادگی من است و خانه های ما 500 متر با هم فاصله دارد اما اگر در دو تیم مقابل هم قرار بگیریم تلاش می كنیم برنده شویم.
برانكو در مورد پیشنهاد فدراسیون كرواسی برای تیم ملی این كشور اظهار داشت: بله من پیشنهاد داشتم. من تنها مربی كروات هستم كه در سه كشور قهرمان شده ام. تنها مربی كروات هستم كه تیم ملی ایران را به جام جهانی برده ام. پنج سال سرمربی تیم ملی ایران بوده ام و در باشگاه های مختلفی هم كار كرده ام. ازاین رو عجیب نیست كه از تیم ملی كرواسی پیشنهاد داشته باشم.
 

1396/07/26
20:17:36
5.0 / 5
5089
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان