محرومیت طارمی پیگیری می گردد

محرومیت طارمی پیگیری می گردد فیفا1: وزیر ورزش با تاكید بر اینكه از پیگیری ها برای كاهش محرومیت مهدی طارمی بی خبر است، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه مسئول هستند و باید پیگیری نمایند.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، در انتها نشست شورای عالی ورزش همگانی ورزش كشور كه امروز با حضور وزیر ورزش در محل وزارتخانه برگزار شد، وی (وزیر ورزش) با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.
مسعود سلطانی فر در رابطه با صحبت های خود مبنی بر اینكه طبق آمار ۲۱ درصد مردم كشور ورزش همگانی را در برنامه دارند، اما اگر آمار مربوط به برخی فضاهای خصوصی را اضافه كنیم این آمار بیشتر خواهد شد، تصریح كرد: به هر حال بررسی و گرفتن آمار از برخی فضاهای خصوصی دست ما نیست، ما نمی توانیم همه فضاها را به طور دقیق پایش كنیم اما بطور قطع اگر آمار مربوط به همه فضاها مثل منزل مسكونی خود شما در اختیار ما باشد این آمار بیشتر خواهد شد.
وی در رابطه با بودجه اختصاصی وزارت ورزش برای ورزش همگانی خاطرنشان كرد: امسال تا جایی كه امكان داشت بودجه افزایش یافت و برای سال آینده چنین برنامه ای داریم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر پیرامون محرومیت مهدی طارمی و اینكه آیا وزارت ورزش برای لغو یا كاهش این محرومیت این بازیكن ورودی داشته است، اظهار داشت: من از هیچ چیز اطلاعی ندارم، از فدراسیون فوتبال و مسئولان این فدراسیون مبحث را پیگیری كنید، آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند چرا همه سوالات شما از فوتبال، استقلال و پرسپولیس مطرح می شود؟
«فدراسیون بسكتبال روز گذشته به خاطر بدهی به فیبا آسیا با مشكل محرومیت تیم نوجوانان دختر از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مواجه شد، به قول محمود مشحون در نهایت این مشكل با ورود وزارت ورزش و پیگیری های انجام شده توسط این وزارتخانه برطرف شد بطور قطع ورود وزارت ورزش در مورد مهدی طارمی و محرومیت این بازیكن هم در كنار پیگیری های فدراسیون فوتبال مثمرثمر خواهد بود طرح این پرسش از این بابت است»
سلطانی فر در واكنش به این صحبت خبرنگار مهر مجدد تصریح كرد: در هر صورت باید مبحث را از فدراسیون فوتبال پیگیری كنید آنها مسئول هستند.
وزیر ورزش همینطور در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری كه در رابطه با محرومیت پرسپولیس مطرح شد، مجدد تصریح كرد: این موضوعات را باید از مسئولان مربوط به خودشان پیگیری كنید.
به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، سلطانی فر همینطور در مورد صحبت هایی كه در رابطه با تغییر مدیریت فدراسیون وزنه برداری و تعیین سرپرست به جای مرادی مطرح شده است، اظهار داشت: اصلا خبر ندارم من این مورد را الان از شما می شنوم.
وی در مورد مدیریت برخی فدراسیون ها توسط سرپرست و اینكه دوره سرپرستی بعضی از افراد بیشتر از موعد مقرر است، خاطرنشان كرد: در بعضی موارد اختیار دست ما نیست مثلا ناطق نوری از ریاست فدراسیون بوكس استعفا داد در حالی كه نمی دانستیم وی چنین تصمیمی دارد ازاین رو نمی توانستیم این فدراسیون را بدون سرپرست بگذاریم و ناچار به انتخاب سرپرست برای آن شدیم تا به مرور اقدامات برای انتخابات انجام شود در مجموع اما تلاش مان این است تا پیش از آخر دوره مدیریت ریاست فدراسیون ها، انتخابات شان را برگزار كنیم.
وزیر ورزش و جوانان همینطور با تاكید بر اینكه انتخابات كمیته ملی المپیك باید در موعد مقرر برگزار شود اظهار داشت: اگر اساسنامه اصلاحی این كمیته به موقع مصوب شود انتخابات با این اساسنامه برگزار می گردد در غیر این صورت باید انتخابات را با اساسنامه فعلی برگزار كنند.
 

1396/07/30
14:57:05
5.0 / 5
4942
تگهای خبر: بازیكن , پرسپولیس , فدراسیون , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان