هدفمان مشخص است؛

اشكان دژاگه: از تیم ملی فوتبال در حد یك قهرمان حمایت نشد

اشكان دژاگه: از تیم ملی فوتبال در حد یك قهرمان حمایت نشد فیفا1: هافبك تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همه از ما انتظار قهرمانی دارند اما واقعیت این است كه مثل یك قهرمان حمایت نشدیم.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، اشكان دژاگه در جمع خبرنگاران حاضر در مركز ملی فوتبال درباره وضعیت خود و سایر ملی پوشان در آستانه اردوی تیم ملی فوتبال در قطر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بهتری دارم. در بازی باشگاهی تیمم مقابل فولاد به علت سرماخوردگی شدیدی كه داشتم بازی نكردم. چون در تبریز یك هفته سرما خورده بودم و شرایط خوبی نداشتم.
دژاگه تصریح كرد: درباره سایر بازیكنان مصدوم تیم ملی هم امروز آگاه شدم كه شرایط خوبی دارند و می توانند خودشان را آماده حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا كنند. خوشبختانه بازیكنان مصدوم به تمرینات گروهی تیمشان اضافه شدند و این مورد به كمك ما می آید تا با تمام توان بجنگیم.
هافبك تیم ملی فوتبال ایران در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن بعنوان قهرمانی جام ملت های آسیا خاطرنشان كرد: فكر می كنم پس از نمایش درخشانی كه بازیكنان تیم ملی در جام جهانی داشتند، انتظارات از ما بالاتر رفته و خودمان هم می خواهیم پس از حدود ۴۵ سال غرور آفرین شویم. این خیلی مهم می باشد كه وقتی پیراهن تیم ملی را بر تن می نماییم برای شادی مردم مبارزه می نماییم تا آنها را خوشحال نماییم. امیدوارم در این رقابت ها نتایجی كسب نماییم كه آنها خوشحال شوند.
وی در باره مصدومیت قدیمی خود اظهار داشت: من از ناحیه MCL مصدومیت داشتم كه در جام جهانی متأسفانه اذیت كرد. می دانستم كه اگر شرایط خودم را بهبود نبخشم تورنمنت مهمی مثل جام ملت های آسیا را از دست می دهم.
دژاگه در مورد پشتیبانی از تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی در جام ملت ها خاطرنشان كرد: واقعا نمی دانم در این باره چه بگویم. راستش را بخواهید نه! حمایت كافی نشده است اما می رویم تا به قهرمانی برسیم. هدفمان مشخص است و می دانیم كار سختی پیش رو داریم.
هافبك ملی پوش تیم ایران درباره رقبای اصلی ایران تصریح كرد: ژاپن، استرالیا و كره جنوبی و حتی كشورهای حوزه خلیج فارس، رقبای اصلی ما هستند. تیم های عربی با شرایط آب و هوایی امارات آشنا هستند و این مورد كار را برای ما سخت می كند.

1397/09/26
14:54:45
5.0 / 5
4518
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان