در گزارش فیفا1 عنوان شد؛

مشكل استقلال مربی داخلی یا خارجی نیست، باید امنیت شغلی بدهند

مشكل استقلال مربی داخلی یا خارجی نیست، باید امنیت شغلی بدهند فیفا1: پیشكسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینكه مشكل این تیم انتخاب مربی داخلی یا خارجی نیست، اظهار داشت: هركسی سرمربی می شود باید امنیت شغلی داشته باشد.



سعید لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح كرد: پس از ناكامی استقلال در قهرمانی صحبتهایی عنوان شد در خصوص اینكه دست هایی در كار بوده تا این تیم قهرمان نشود و یا اینكه برخی مسئولان نمی خواهند استقلال قهرمان شود. من به شخصه به هیچ وجه این صحبتها را قبول ندارم و معتقدم اگر یك تیم همه پارامترهای قهرمانی را داشته باشد، حتی اگر عده ای بخواهند هم نمی توانند جلوی قهرمان شدنش را بگیرند.
مدافع پیشین آبی پوشان در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: من در مورد انتخاب نفر بعدی در استقلال نظری ندارم اما تاكید می كنم مربی بعدی این تیم هر شخصی باشد، باید ضمانت های لازم را در بحث امنیت شغلی به او بدهند.
وی اضافه كرد: ضمانت شغلی فقط خاص مربی نیست. مدیر هم در این مجموعه باید امنیت شغلی داشته باشد. شما ببینید در سالهای اخیر در این تیم چقدر مربی و مدیر تغییر كرده است. در همه این سال ها هم دست استقلال به جام نرسیده است.
لطفی خاطرنشان ساخت: مشكل استقلال این نیست كه مربی خارجی باشد یا داخلی. مشكل این است كه مربی در این تیم امنیت شغلی ندارد. چون همه نتیجه گرا شده اند.


منبع:

1398/03/03
23:03:08
5.0 / 5
4841
تگهای خبر: استقلال , تیم , تیم فوتبال , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان