صیادمنش:

می خواهم در منچسترسیتی بازی كنم

می خواهم در منچسترسیتی بازی كنم به گزارش فیفا1 خبرورزشی نوشت: اللهیار صیادمنش اظهار داشت: پس از گل ویلموتس نخستین نفری بود كه به من تبریك گفت و بغلم كرد. راستش را بگویم تا چند ساعت از خوشی نمی دانستم باید چه كنم.


اللهیار صیادمنش یكی از جدیدترین لژیونرهای فوتبال ایران است كه پس از یك فصل بازی در لیگ برتر در تابستان امسال راهی لیگ تركیه شد تا ادامه مسیر فوتبالی اش را در جاده های سبز اروپا جست وجو كند. اللهیار كه برای دیدار با هنگ كنگ به تیم ملی دعوت شده بود، این روزها برای مشكل خروج از كشور در تهران به سر می برد و مقرر است امروز راهی تركیه شود تا در تمرینات تیم جدیدش شركت نماید. فرصتی دست داد تا گفت وگویی با این ستاره جوان انجام دهیم كه در ادامه می خوانید. مشكل خروج از كشورت حل شد؟
بله، خدا را شكر با پیگیری هایی كه انجام دادیم، مشكلم حل شد و همین الان كه با شما حرف می زنم، پیامك تأیید آن برایم ارسال شده و اگر خدا بخواهد امروز راهی تركیه می شوم تا به تمرینات تیم استانبول اسپور اضافه شوم. چه شد تصمیم گرفتی از فنرباغچه جدا شوی؟
خب همه می دانند فنرباغچه تیم بسیار بزرگی است و در تیم ما بازیكنان فوق العاده سرشناسی حضور دارند. من هم نخستین سالی است كه لژیونر شدم. با مشورتی كه انجام دادم، تصمیم گرفتم جایی بروم كه فرصت بیشتری برای بازی كردن داشته باشم. بنا بر این با هماهنگی باشگاه قرار شد یك نیم فصل راهی استانبول اسپور در لیگ یك تركیه شوم تا خودم را نشان بدهم. بعضی ها معتقدند به سبب مشكل با سرمربی تیم از فنرباغچه جدا شدی.
نه این طور نیست. خودم با میل شخصی ام خواستم از فنر جدا شوم تا بتوانم بازی كنم. شرایط تیم جدیدت در لیگ تركیه چطور است؟
استانبول اسپور معمولاً از تیم های متوسط و میانه جدولی به حساب می آید، ولی خب تلاش می نماییم سهمیه صعود به سوپرلیگ را بگیریم. زندگی مجردی در یك كشور غریب برایت سخت نیست؟
خب من سال قبل هم اكثراً دور از خانواده بودم. امسال هم از وقتی به تركیه آمدم، عمویم كنار من حضور دارد و همیشه با من است. برای دومین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدی. بازی با هنگ كنگ چطور بود؟
پوشیدن پیراهن تیم ملی رؤیای بزرگی بود كه برایم خیلی زود محقق شد. از این بابت از اعتماد كادر فنی تشكر می كنم. دیدار با هنگ كنگ هم خوب بود. خدا را شكر توانستیم ۳ امتیاز بازی اول را كسب نماییم. امیدوارم در دیدارهای بعدی همین روند را ادامه دهیم. تو جزو بازیكنانی بودی كه در نخستین بازی ملی ات گل زدی. از حس و حالت بگو.
خب گل زدن احساس بی نظیری دارد به خصوص اینكه این گل برای تیم ملی باشد. پس از گل ویلموتس نخستین نفری بود كه به من تبریك گفت و بغلم كرد. راستش را بگویم تا چند ساعت از خوشی نمی دانستم باید چه كنم. چقدر امیدواری با تیم ملی در جام جهانی قطر حاضر باشی؟
خب بازی در جام جهانی آرزوی هر بازیكنی است و اگر این اتفاق بیفتد، فوق العاده است. من باید سخت تلاش كنم تا بتوانم نظر كادر فنی را جلب كنم. مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم كرد. البته این را بگویم تازه اول مسیر صعود به جام جهانی است و راه طولانی تا رسیدن به قطر داریم. امیدوارم تیم ملی چه با من و چه بدون من به جام جهانی صعود كند. بازی های استقلال را دنبال می كنی؟
بله، تا جایی كه با تمرینات تداخل نداشته باشد بازی های استقلال را می بینم. فكر می كنم استقلال رفته رفته بهتر خواهد شد و به كورس قهرمانی برمی گردد. امیدوارم درانتها فصل هواداران استقلال خوشحال باشند. سقف آرزوهای اللهیار كجاست؟
من همیشه عاشق لیگ برتر انگلیس بودم و دلم می خواهد روزی در این لیگ و باشگاه منچسترسیتی بازی كنم. هر چند می دانم كار بسیار سختی است. الگویت در منچسترسیتی چه بازیكنی است؟
من از بچگی عاشق بازی سرخیو آگوئرو بودم و سبك بازی اش را خیلی دوست دارم. ضمن اینكه بازی زیر نظر پپ فوق العاده خواهد بود. به عنوان سؤال آخر از تجربه بازی مقابل بایرن و رئال برایمان بگو.
بی نظیر بود. واقعاً از هر لحاظ یك كلاس آموزشی بود. جالب است برایتان تعریف كنم در بازی مقابل رئال دوست داشتم پیراهن كریم بن زما را بگیرم، ولی از شانس بد من او تعویض شد و این فرصت از دست رفت. 255 43

1398/06/25
20:01:03
5.0 / 5
4755
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان