مراكش قهرمان آفریقا شد؛

آنگولا برای اولین بار به جام جهانی فوتسال صعود كرد

آنگولا برای اولین بار به جام جهانی فوتسال صعود كرد فیفا1: تیم ملی فوتسال آنگولا با كسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی آفریقا، سهمیه حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آفریقا كه به میزبانی مراكش برگزار می شد، روز گذشته به انتها رسید و تیم ملی مراكش موفق شد بعنوان قهرمانی برسد.
در دیدار فینال این مسابقات، مراكش با نتیجه ۵ بر صفر مصر را شكست داد و بر جایگاه نخست قاره آفریقا ایستاد. تیم آنگولا هم در دیدار رده بندی با نتیجه ۲ بر صفر تیم لیبی را شكست داد و سوم شد.
آفریقا برای جام جهانی فوتسال سه سهمیه داشت و بدین سان مراكش، مصر و آنگولا نماینده این قاره در جام جهانی خواهند بود. این برای اولین بار است كه آنگولا به جام جهانی صعود می كند.

تصویری از شادی بازیكنان آنگولا

تاكنون كشورهای اسپانیا، پرتغال، روسیه، قزاقستان از اروپا (به جز لیتوانی میزبان)، برزیل، ونزوئلا، آرژانتین، پاراگوئه از آمریكای لاتین، مصر، مراكش، آنگولا از قاره آفریقا و جزایر سلیمان از اقیانوسیه سهمیه حضور در جام جهانی را كسب كرده اند.
مسابقات انتخابی منطقه كونكاكاف و آسیا هنوز برگزار نشده است. ضمن اینكه برنده جدال تیم های كرواسی - چك و صربستان - فنلاند در پلی آف اروپا كه چند ماه دیگر برگزار می گردد هم جواز حضور در جام جهانی را كسب خواهند كرد.
به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۲ شهریور تا ۱۳ مهر ۱۳۹۹ با حضور ۲۴ تیم به میزبانی كشور لیتوانی انجام می شود.


منبع:

1398/11/19
22:54:43
5.0 / 5
4198
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان