اختتامیه مسابقات قرآن فرهنگیان

اختتامیه مسابقات قرآن فرهنگیان معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگیان را كمك كننده به جریان سازی قرآنی در كشور و خصوصاً آموزش و پرورش دانست.


به گزارش فیفا1 به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات خصوصاً اداره کل خراسان رضوی و مسیب زاده اضافه کرد: با وجود همه مشقت هایی که در این ایام وجود دارد چراغ فروزان این مسابقات برافروخته نگه داشته شد و با کوشش های مضاعفی که صورت گرفت امروز می توانیم ادعا نماییم با ظرفیت های بیشتر و بهتری این مسابقات را ادامه خواهیم داد.
کاظمی اضافه کرد: امروزه آموزش و پرورش در یک شرایط بسیار سختی قرار گرفته و همه بخش های کشور تحت تاثیر کرونا هستند ما باید روش ها و مدلهای فعالیت خودرا تغییر دهیم که این مساله فرصتی را برای آموزش و پرورش در بخش های پرورشی و آموزشی به وجود آورده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که به صورت مجازی با این مراسم ارتباط برقرار کرده بود، افزود: با شکل گیری قرارگاه تولید محتوای مجازی در اداره کل قرآن، تولیدات باارزش و جذابی در ابعاد مختلف تهیه و زیرساخت های خوبی نیز در شبکه شاد آماده شده است.
وی درباره اهمیت مسابقات قرآن فرهنگیان در فضای آموزش و پرورش اظهار داشت: ماموریت اصلی حوزه پرورشی، پرورش و تربیت دانش آموز است اما در پاسخ به این پرسش که چرا این مسابقات را برای فرهنگیان برگزار می نماید باید اظهار داشت که ما معتقدیم اهمیت برگزاری این مسابقات برای فرهنگیان از مسابقات دانش آموزی بیشتر نباشد، کمتر نیست زمانی می توان فرهنگ قرآنی را در میان دانش آموزان نشر داد که معلمانی در تراز قرآن و برخوردار از مهارت قرآنی داشته باشیم.
وی ادامه داد: مسابقات قرآنی فرهنگیان در رشته های گوناگونی مانند قرائت، حفظ، نهج البلاغه و سایر رشته طراحی شده است که مورد استقبال فرهنگیان هم قرار گرفته است که می تواند توانمندی های فرهنگیان را در حوزه قرآن، عترت و نماز ارتقا بدهد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین المل وزارت آموزش و پرورش، کاظمی در آخر اصرار کرد که برگزاری این مسابقات به جریان سازی قرآنی در سطح کشور و آموزش و پرورش کمک می نماید.



1399/06/02
20:18:46
5.0 / 5
2241
تگهای خبر: طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان