انتقادات تند رحمان رضایی از سازمان لیگ:

آقایان دركی از فوتبال ندارند

آقایان دركی از فوتبال ندارند به گزارش فیفا1 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد تند از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: آقایان درکی از فوتبال ندارند!



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، رحمان رضایی بعد از باخت دو بر صفر ذوب آهن اصفهان مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: در مورد این دیدار صحبتی ندارم. صحبت من در مورد قانون ۱۱+۵ برای برگزاری بازی در ایام کرونائی است. کدام مرجع این قانون را گذاشته؟ آیا آنها با فوتبال آشنایی دارند؟ می دانند فوتبال با کدام «ت» نوشته می شود؟ آیا آنها درک و شعوری از فوتبال دارند؟
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد تند از تصمیم مسئولان سازمان لیگ فوتبال در خصوص برگزاری حتمی این دیدار اضافه کرد: حاضرم با آنها بحث کنم که چگونه آمده اند این قانون را وضع کرده اند. آنها چه می دانند تمرین کردن چیست؟ اینها آشنایی با بازیکن، اردو، هتل رفتن و کنار هم بودن بازیکنان ندارند. درکی از ناهار و شامی که بازیکنان کنار هم می خورند ندارند. آنها هیچ چیزی نمی دانند. باید آدم های فوتبالی اینها را وزن کنند. هیچکدام از اینها نمی دانند یک هفته مربی با ۲۰ بازیکن کار می کند اگر تیم ۳۵ بازیکن هم داشته باشد نمی تواند با ۱۰-۱۵ تای دیگر با این شرایطی که وجود دارد کار کند.
رضایی اشاره کرد: ساعت ۳ بعدازظهر روز گذشته تمرین داشتیم. پس از تمرین تا امروز ظهر ۱۲ بازیکن در اردو بودند و این هفته با ما کار کردند کرونا گرفتند. اینها اصلاً نمی فهمند فوتبال چیست. دلیل من این است که آنها چه می دانند یک بازیکن باید در ۴-۵ جلسه باقیمانده با مربی کار کند تا بداند تاکتیک چیست و مربی از او چه می خواهد. آنها در خانه شان نشسته اند و این قانون وضع کرده اند. هیچ درکی از فوتبال ندارند. متأسفم برای ورزش مان که عده ای غیر ورزشی برای آن تصمیم اینچنینی می گیرند.
وی افزود: می گویند بازیکنی که در خانه است را روز بازی بیاور؛ از روز گذشته ۵ بعدازظهر تا ۹ بامداد امروز ۱۲ بازیکن من مبتلا شده اند. اصلاً به اردو هم نرفتیم به جهت اینکه حتی بازیکنانی هم که امروز بازی کردند مشکوک بودند. می خواهند تست راستی آزمایی انجام بدهند خنده دار است، بازی انجام شد چه تستی؟ برای چه کسی؟ اگر می خواستند تست بگیرند باید امروز بامداد می آمدند. باید دیشب می آمدند که ما ۱۱ کرونائی داشتیم.
سرمربی ذوب آهن افزود: می خواهم جلوی اینها بنشینم و ببینم آیا می فهمند فوتبال با چه «ت» ایی نوشته می شود. می گویند بازیکنانی که در خانه هستند را صدا بزنید، بیایند. بر طبق آن قانون ۱۱+۵ ممکنست در تیم چهار گلر منفی باشند. از ۱۲ تا چهار بازیکن دروازه بان باشند، اینها می دانند هر پستی باید چند بازیکن داشته باشد؟! وی اصرار کرد اینها فوتبال را نمی فهمند. جالب است باشگاه ها این قانون را قبول کرده اند. شجاعت داشته باشند و تجدید نظر کنند. بگویند اشتباه کردیم. واقعاً می توانم بگویم فقط متأسفم. نماینده سازمان لیگ و فدراسیون می آید می گوید همه چیزهایی که می گویید درست است، اما این قوانین وضع شده است.
رحمان رضایی اظهار داشت: مگر این قوانین وحی مُنزل هستند که قابلیت تغییر ندارد؟ قوانین باید بنا به مقتضیات زمان فرق کنند. قانون اساسی کشورها بعد از یکی دو دهه تجدیدنظر و اصلاح می شوند ولی شما حدود یکسال پیش این قانون را وضع کردید. باید تجدید نظر کنید که شاید وقتش را ندارند یا برایشان مهم نیست.


منبع:

1399/09/16
20:45:16
5.0 / 5
1217
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان