اصرار شهباززاده برای ماندن در استقلال با وجود اعلام نظر شفر

اصرار شهباززاده برای ماندن در استقلال با وجود اعلام نظر شفر فیفا1 اصرار شهباززاده برای ماندن در استقلال با وجود اعلام نظر شفر


به گزارش تسنیم، روز گذشته اشاره كردیم كه سجاد شهباززاده از ذوب آهن و تراكتورسازی تبریز پیشنهاد دارد و با عنایت به شانس كم او برای بازی در استقلال، احتمال حضورش در ذوب آهن زیاد است. با این حال، او به مدیران استقلال اعلام نموده كه می خواهد بماند و دوباره برای رسیدن به تركیب استقلال تلاش كند.
در این راستا، خبر می رسد كه وینفرد شفر سرمربی استقلال اعلام نموده نیازی به این بازیكن ندارد و با عنایت به حضور مهاجم خارجی، بازی به شهباززاده نمی رسد و بهتر است به تیم دیگری برود. مدیران استقلال هم مبحث را به مهاجم تیم شان اعلام نمودند و تصور می شد شهباززاده بعد از مذاكره با مسئولان باشگاه رضایت نامه بگیرد و جدا شود، اما او سخت پای حرفش ایستاد و اعلام نمود طبق قراردادش می خواهد بماند.
مدیران استقلال بارها به شهباززاده اعلام نموده اند كه تیم هایی چون تراكتورسازی و ذوب آهن خواستار او هستند و می تواند در این تیم ها شانس دوباره پیدا كند، اما مهاجم شماره 10 استقلال اصرار دارد بماند. باید دید در نهایت كش و قوس شهباززاده و مدیران استقلال چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.
43 43

1396/10/19
23:32:33
5.0 / 5
4944
تگهای خبر: استقلال , بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان