آماده باش به چند بازیكن؛

تصمیم عجیب سرمربی پرسپولیس برای بازی با پیكان

تصمیم عجیب سرمربی پرسپولیس برای بازی با پیكان فیفا1: سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد از بازیكنان جوانان و امیدهای خود برای بازی با پیكان استفاده نماید.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶: ۱۵ دوشنبه هفته آینده دیدار معوقه خود مقابل پیكان تهران را برگزار می نماید.
سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف شاگردان مجید جلالی می روند كه علاوه بر حسین ماهینی و محمد انصاری كه به سبب مصدومیت نمی توانند بازی كنند علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن را به سبب حضور در اردوی تیم های ملی در اختیار ندارد.
برانكو ایوانكوویچ سرمربی پرسپولیس كه پگاه یكشنبه از سفر به كرواسی باز می گردد اصلا به برگزاری این دیدار راضی نیست اما چاره ای جز به میدان فرستادن تیمش ندارد.
از این رو سرمربی سرخپوشان پایتخت به مسئولان باشگاه اعلام نموده است بازیكنان رده جوانان و امید حاضر در فهرست بزرگسالان پرسپولیس از جمعه بر سر تمرینات حاضر شده تا در غیاب وی زیرنظر كریم باقری تمرین كنند.
كادر فنی این تیم تصمیم دارد در صورت صلاحیت این بازیكنان، آنها را به دیدار برابر پیكان بفرستد. تصمیمی عجیب از طرف برانكو كه بعید نیست برای نشان دادن كمبود بازیكنان این تیم در نظر گرفته شده است.

1397/08/22
21:36:14
5.0 / 5
4985
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان