یاری در گزارش فیفا1:

از انصراف روسیه و چین شوكه هستیم

از انصراف روسیه و چین شوكه هستیم فیفا1: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره دلیل انصراف دو تیم چین و روسیه برای حضور در ایران اظهار بی اطلاعی كرد.



به گزارش فیفا1 به نقل از مهر، در صورتیكه قرار بود تیم ملی فوتسال بانوان ایران اسفند و فروردین ماه دو دیدار دوستانه مقابل تیم های روسیه و چین برگزار كند اما این دو تیم با ارسال نامه ای انصراف خودرا از برگزاری مسابقه در ایران اعلام نمودند.
شهناز یاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره دلیل انصراف تیم های روسیه و چین از برگزاری دیدار دوستانه با ملی پوشان فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: در جریان دلیل این كار نیستم، باید از فدراسیون پیگیری كرد. ما نیز شوكه شده ایم و واقعا نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. باتوجه به شرایط فوتسال ما كلی زمان از دست داده بودیم و باتوجه به زمان باقی مانده برای تیم ملی برنامه ریزی كرده بودیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: باتوجه به زمان محدود بهترین برنامه ریزی را انجام داده بودیم اگر قرار باشد این دیدارهای دوستانه لغو شود كار سختی در پیش خواهیم داشت. باید تیم هایی را جایگزین این دو تیم نماییم و برنامه ریزی جدیدی انجام دهیم.
وی در ادامه اشاره كرد: هم اكنون برنامه سفر ایران به روسیه برای برگزاری دیدارهای دوستانه همچنان پابرجا است اما نمی دانم چرا آنها از آمدن به ایران سر باز زدند.
یاری در پاسخ به این پرسش كه آیا تیم خاصی برای جایگزین كردن مدنظر شماست یا خیر، اظهار داشت: صددرصد همین طور است، چند كشور را مدنظر دارم كه باید با فدراسیون صحبت كنم تا رایزنی های لازم صورت گیرد اساسا باتوجه به زمان محدود برگزاری این دیدار تداركاتی پیش از سال جدید دشوار است، ما برای بازی دوستانه روسیه و چین از ۵ ماه گذشته برنامه ها را مشخص كرده بودیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی بانوان اضافه كرد: البته این را نیز باید در نظر بگیریم كه كشورها برنامه یكساله خودرا می بندند و اینكه با تقاضای ما برای برگزاری دیدار دوستانه موافقت شود یا خیر خیلی دشوار است و این یك معضل است كه ما به دنبال راهكاری برای حل آن هستیم.
یاری در پاسخ به این پرسش كه انتظارات از تیم ملی فوتسال بانوان كسب سومین قهرمانی در آسیاست، باتوجه به شرایط موجود چقدر این امر محقق خواهد شد، اظهار داشت: تمام تلاش و هم و غم تیم ملی قهرمانی در آسیاست اما زمان زیادی از دست داده ایم و اگر قرار باشد دیدارهای دوستانه نیز لغو شود كار ما را بمراتب سخت تر خواهدنمود. تیم ملی به بازی تداركاتی نیاز دارد تا ما به نقاط قوت و ضعف ملی پوشان پی ببریم. اگر این بازی های دوستانه نیز لغو شود ملی پوشان انگیزه شان را از دست می دهند.
یاری درانتها در پاسخ به این پرسش كه بحث پاداش ملی پوشان چه شد، اظهار داشت: هنوز پاداشی دریافت نكرده اند اما من پیگیر پاداش هایشان هستم.


منبع:

1398/11/14
13:37:16
5.0 / 5
4529
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , سابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان