در آستانه عید سعید قربان؛

برنامه های رادیو ایران تا آغاز دهه ولایت ارائه شد

برنامه های رادیو ایران تا آغاز دهه ولایت ارائه شد رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی كوی نشاط، زمزمه عرفات، بامداد عید باشما، به افق نور و حرفی از نام تو را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.



به گزارش فیفا1 به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر شبکه رادیویی ایران ویژه برنامه های متنوعی را تولید کرده است.
«کوی نشاط» با تولید یک قطعه موسیقی کرمانجی با مبحث عید قربان توسط خواننده کرمانج حامد قویدل و گروه موسیقی کوی نشاط و همینطور بخش های طنز نمایشی در مورد گرانی قیمت گوشت، ساعت ۹ بامداد روز پنج شنبه نهم مرداد ساعت به تهیه کنندگی مهدی ساعی به استقبال عید قربان رفت.
«به افق نور» با مبحث بزرگترین دارایی چیست و دارایی تان را در چه راهی قربانی می کنید؟ با حضور حجت الاسلام علیرضا سعیدیان و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی نهم مرداد ساعت ۱۲: ۴۵ پخش می شود.
«زمزمه عرفات» با صدای میثم مطیعی و کارشناسی حجت الاسلام رضی و به تهیه کننتدگی مرضیه طبرستانی روز پنج شنبه پس از خبر ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود
عیدانه گروه بامداد جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان «صبح عید با شما» است.
از جمله بخش های این برنامه برگزاری جشن ها با شرایط کرونایی است که در نمایش ملاط آباد با حضور عباس محبی، مرتضی تبریزی، محمد یگانه و زهره کدخدازاده به این مهم پرداخته شده است.
این برنامه جمعه دهم مرداد از ساعت ۹ تا ۱۱: ۳۰ به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان پخش می شود
«حرفی از نام تو» با مبحث تسلیم بودن در مقابل آزمایش و امتحانات الهی روز عید سعید قربان ساعت ۱۵: ۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.


منبع:

1399/05/09
12:02:26
5.0 / 5
2600
تگهای خبر: كارشناس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
fifa1.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فیفا1 محفوظ است

فیفا1

فوتبال ایران و جهان